Tuesday, August 17, 2010

telipon berbunyi the series (part 2)

tet..teret..teeettt~~ sms

kembali to edisi telipon berbunyi ^_^
lame jugak x buat entri telipon berbunyi kan..

semalam sedang best melayari alam maya, tetibe telipon ku berbunyi tanda ader pesanan ringkas masuk.
(gile skema ayat aku)..owh pak cu yang hantar mesej.

pak cu: ko dah ada boy pren lum. kalau x de lg. pakcu nk kenalkn sorang mamat ni
mE™: hahaha..pak cu ni klaka la..
pak cu: Nak tanak?
mE™: X pe lh x ready lg la..nk relax2 single dulu..

aku rase nak gelak guling-guling pun ade..macam lah aku nih x laku sangat dah kekdahnye
macam kan aku nih dah 35 tahun kan..huhuhu tapi kalo aku dah 35 tahun pun kalo still single will i be worried?
entah la sekarang aku still x rase the urge untuk kawen sebab sumorang yang aku jumpe ingat akunih study lagi..erk aper kah? nampak sangat akunih kurang matang kan ngee~~ perangai macam budak2..wait till i give u my tought thenonly u can judge either i'm matured or not.

voice massage: only He knows when, whom and why. it's a secret He never tells. xoxo He always love  us all, we know who He is. Allah the almighty.


No comments:

Post a Comment