Sunday, August 22, 2010

a blast of fuuuudd~~ (part 2)

yer aku memang suke wat entry makan ^_^

walaupun tubuhku cekeding, aku sangat suke makan..apakan daya, sistem dalaman badan amat kurang berkesan untuk menyerap segala nutrisi huuu~~ sume menjadi bahan kumuhan saje~~ pasrah.=|

kali nih aku, cik areknee aries, cik shu, cik adah dan cik zaniza melayan nafsu naga kami di taman korea (seoul garden) tempahan dibuat seminggu awal, untuk memastikan perancangan berjalan lancar. asalnya nak pergi Seoul Garden OneUtama, tapi fully booked pulak so tukar ke IOI Mall puchong.

jemputan dibuat kepada ahli persatuan (8 orang), tapi sorang demi sorang membatalkan jemputan akhirnya jemputan terpaksa dibuka untuk orang ramai..maka tinggal lah kami berlima (3 org jer ahli persatuan).. T.T majuk pas nih kalo nak wat get together korang arrange sendiri aku dah malas nak arrange.

aku dah malas nak taip tengok jer lah gamba yerks..

sexited untuk membaham ^_^
(zaniza, adah & areknee)

sebahagian sauce yang di sediakan

seafud is alway my 1st choice

meat n chicken

the pan..sebelum segalanya bermula~~

our fud ^_^

nih keje cik areknee

xtvt memasak bermula

hehehe yours truly tengah tunjuk skill

"eh dah masak ke belum nih?"

masing-masing tunjuk skill..

alhamdulillah~~ 

selepas kejadian -_-

tengah tunggu turn

mE™ & cik.shu

selesai lah sudah

berbaloi-baloi lah kan kat sini. harga per pax is RM43.86 (dah masuk tax and free flow soft drinks)
sungguh kenyang. kami sempat mencuba daging balut denga sayur lettuce ia dalah sungguh sedap. ^_^

banyak gamba yang x sempat nak snap sebab terlalu sibuk memasak dan memakan huu~~
for more info boleh click di sini yer.

that all for update..see ya~~

voice massage: saye masih kenyang..x padan dengan gigi yang tengah sengal2 aku telan jer sume fud dah macam ular sawa dah






No comments:

Post a Comment