Tuesday, August 17, 2010

pemborak a.k.a chaters or pembongak?

nape aku rajin nak menulis hari nih??

sebab aku x der keje!! =D

hari nih nak cerite pasal kawan borak..ala korang sure penah join mane2 chat room kan. mula setakat chat hari2 tanye buat ape, dah makan ke belum, then bukak cerite personal sikit-sikit..ala kalo tipu pun mane nak tau kan..then bertuka-tuka id facebook ke..hahaha as for mE i won't share that much even if aku bagi id facebook aku, those chatters will fall under restricted group erk fyi facebook aku sangat secure. only those who are really my friend could view the full profile. friends here i do really means they are my friends not a family members ok. even family members pun fall under restricted group. hahaha why? hurmm tu nanti kite wat entri lein pulak. why i restricted my facebook to family members.mari kite back to the topic, jenis-jenis chatters yang wujud di alam maya;

1.hopeless romantic.. (blewgh~~ =P)
oryte back to the chatters tadi. aku der kenal a few chatters. actually x kenal pun just chating jer.
yang aku x paham tu, just chat jer pun tetibe nk bersayang-sayang bagai. gilo ape? ko kenal aku pun x..siriyes i never trust any chatters whom i've chat with. ader sorang tu aku kenal asal online nak wat pc-to-pc call..
i'm fine with it tapi kalo dah sampai tahap memaksa as if ko tu laki aku..owh u really dealing wif wrong person la. kalo ko nak mintak pompuan hawt macam aku melayan ko borak harus mintak dengan polite ok (eh aku hawt ker? =P)
nih tidak..then bile aku kate laptop aku kene virus x caye pulak..ish aku hangin betul kalo aku cakap bende betul orang x caye nih, memang nak suh aku menipu lah tu kekdahnye huhuhu.

2.dunia ini ana yang punya
sebenar nye tujuan entry nih, aku nk komen pasal a few chatters yang maybe kalo in-person pun jenis yang banyak cakap kot..kot la sebab bukan aku penah jumpe pun. well derang nih kan jenis chat nak suh orang dengar cite die jer..pas tu bile turn aku bercerite jawapan simple giler .."hurmm" perh~~ hangin aku..itu satu hal lah nak suh dengar cite dier jer sekali dua boleh lah aku layan..lame-lame memang bolayan lah kan hahaha...ader pulak jenih x mo kalah. nih pun jenis-jenis yang meletih kan aku. kalo aku cite aku de kucing comel die pun nak cite jugak kucing uncle die comel..kalo aku cite cousin aku umo 2 tahun dah pandai bace al-Fatiha die pun nak cite anak buah die umo x sampai dua tahun dah pandai sembahyang. arrghh~~ giler boring citer dengan orang macam nih. ok sempena bulan Ramadhan yang mulia ni, mari kite bersangka baik, derang nih saje nak impress kite kot, sebab die ingat kite carik jodoh kat chat-room...get a life la weh.

3.so gud to b true
ader pulak jenis nak bangga diri. macam lah aku nih chatting nk carik jodoh pulak kekdahnye. aku chatting sebab aku busan, x tau nk wat aper..letih dah surfing..huu~~ sebab tu aku ader id yang memang aku set just for chatting sebab aku x nak share email id aku ngan chatters. erk adakah aku mengkantoikan diri sendir di sini? x mo ajar korang macam mane nak set kan second id kat chatroom =P. ok pasal chatters yang jenis membangga diri nih, kalo cerite nak hebat jer. "i selalu lepak kat the ikea, sampai pak guard kat situ x kisah jer kalo i waiting my carldina depan entrance" wah perluke mention "my carldina" tu?? perlu ker bagi aku x perlu kot. sebab chating bukan pakai kete pun,cakap jer la i park my car...unless aku tanye u pakai kete ape? so kene lah jawapannye my carldina shengals~~

4.xXx
ok category nih x perlu explain lelebih. belum ape2 dah suh view webcam. jenis-jenis macam nih memang aku tekan button ignore jer terus. report as spam. bih cerite. (adakah aku mengkantoikan diri sendiri lagi? ~_~)

erk korang ader encounter chatters species lein lagi x? so far aku jumpe 4 species nih jer. kalo sekarang korang x chat dah dolu-dolu ker zaman mirc dolu kot ader species lein..zaman mirc dolu aku x berape active. tapi sempat lah menyemak di alam maya..huhuhu

dah abis idea aku.



voice massage: korang penah ke dengar perkataan pembongak?? 




No comments:

Post a Comment