Wednesday, March 02, 2011

tag time again..

lame dah x kene tag..yer lah rase nye a few jer tau yang mE still active in this blog world ^_^ . i've change my blog address for 3 times since the day i've created it.
this time tag from bakal pn. reen aka siti aka kakngah lalalala~~

5 nama samaranku

  • aino - nih short form dari name betul which is ainoor. 
  • eno - same jer kan bunyi ngan aino. cume di short form kan lagi..wuuu~~
  • nonoe - name mase zaman science Muar and also matrix. giler ape lah aku bagi name samaran mcm nih kat diri sendiri.which selalu di permainkan balik -_-". yup dalam bahasa lein n*n*k means women private part so that why i really emphasize kan the spelling which is nonoe ade huruf 'e' tau..
  • nurul - yup my real name is norul ainoor. mostly my non-malay colleague akan panggil i nurul. but then i'll asked them to call me aino. 
  • adik - long lost nick name. used to be called adik till i'm 8. biler dapat adik, no more 'adik' =(. tapi my pak cu and pak njang still call me adik sumtime ^_^

5 tarikh penting

  • 17Mei or 20 Mei - both are my birthdate.. =D lahir sebenar on 17Mei. en.abah lambat daftar jadi lah 20Mei dalam surat beranak and ic..so, celebrate both. en.pencuri hati saya nak dua hadiah boleh x? orang tamak tak rugi kan. =P
  • 2 Mei en.abah, 25 Dec pn.Emak, 17 Jan abg sopi, 13Aug adik ajim, 15 Sep adik ayip (family birthdate)
  • 17 April - anivesari en.abah dan pn.emak.
  • 4 Feb, 6 Feb, 15 Feb.....lot's more - all the date marked. sayang awak!!
  • 26 Jan -  belum sempat nk celebrate lagi..wuu~~~ tunggu tahun depan eh..

5 perkara saya buat smlm

  • malas bangun untuk pergi kerja (hari hari pun malas) tapi tetap pergi kerja
  • lunch macam orang kebulur kat italiannies. siriyes sampai hari ni terasa lagi classic carbonara kat tekak nih. -_-"
  • update blog
  • balik opis ontime at 5.30pm =D
  • on the phone sampai tertido..waaa~~ radiation..radiation =P

5 perkara buat saya gembira

  • ice cream - siyesli since dari kecik bile merajuk jer en.abah belanje eskem. bile sakit pun mintak eskem. senang cite eskem really make my day feel wonderful eventho it just a plain wiken at home.
  • holiday!! sape x suke holiday kan. pas tu holiday boleh claim wlaupun tak banyak tapi boleh claim kan. =D seronok seronok seronok..
  • dapat hadiah without any reason. it's called surprise yer cik.Aino. 
  • fuud =D hahaha..yup tengok makanan juge buat saya gembira lalalalala~~ apatah lagi kalo makanan itu di 'present' dengan sungguh menarik. nasik goreng biase pun, kalo hias cantek - cantek will for sure bring up my appetite.
  • balik kampung jumpe uwan. (sebab dah request kuih epok2 dari uwan) hahaha saya cucu yang suke makan
    p/s: 3 out of 5 are about fud. wuuuhuuu~~ nampak sangat kuat makan


it's a surprise. sayang awak!!




5 perkara sebab jawab soalan

  • saya tak der keje kat opis sekarang nih
  • telah di tag oleh cik.reen
  • saya nak buat macam saya tengah sibuk, padahal langsung tak sibuk
  • lame nye nak tunggu pukul 3 petang. saya nak pergi plaza IBM
  • en.pencuri hati saya tengah bizi. so saya tak mahu kacau beliau.

5 kawan utk di tag
paling senang..yeay abis dah..


voice message: selamat membuat tag yer kawan kawan...


No comments:

Post a Comment