Thursday, June 16, 2011

Rambling of mE..

Saya sangat rindu untuk blogging. Tapi kerja baru saya sudah tidak membenarkan saya blogging sesuka hati..nak blog walking apatah lagi, since not all blog letak their SQ code so agak malas mahu scroll left-right from the phone so hurmm bayang-bayang blog akan bersawang sudah kelihatan..
Walaupun ade telefon pintar..the feel of writting isn't there -_-'
Tapi rase nak bebel jugak nih..!! =|

Awal bulan Jun hari tu mE balik kampung..seperti biasa topic among the aunties was kawen -_-'. Alhamdulillah they stop asking mE regarding tat. But then one of my aunt arghhh..!! Tak tau nak cakap lah, suke sangat carik pasal I might said. Among my cousin mE consider the most modern one. Yup mE the only female cousin yang dare to dye my hair, wearing body fit t-shirt so opposite than most of my cousin. Yup almost all of my aunt wearing tudung labuh uols. (Pn.emak pakai tudung biase jer)

Ape yang mE nak bebel..
On the day mE balik kampung, I just get back from my friend wedding. Maka harus lah memakai baju yang meriah :) suke suke..nak di jadikan cerite, baju kurung tu agak fitting (sangat fitting) kot. hahaha mase tempah berat around 46kg now I'm 52kg so baju menjadi sempit lah sikit kan. -_-' jadi aunty yang sorang nih sangat tidak berpuas hati, yup I know it's a bit menjolok mata sebab ketat. Tapi ketat nye tak der lah sampai mE x leh gerak or wat's not. I still can breath like usual :P oryte wat's wrong is still wrong. Won't give any excuse nymore. -_-

Ape yang mE tak puas hati was, aunty mE kate, sort of la not exact words, die tak nak suami die tengok mE in tat dress. Lagi alasan, lelaki naik nafsu. Wow..!! Tat really trigger my anger dear beloved aunty. U're talking bout your husband here. Straight answer I gave, 'berburuk sangke terhadap suami sendiri pun berdosa' yup fullstop. There are few other questions came up in my mind. Adakah suami beliau mendambakan perempuan seksi..?? Adakah beliau tidak mampu utuk berseksi depan suami beliau maka beliau terasa sungguh offended dengan my body. Huhuhu okie fine die tak mahu suami die berdosa n mE also berdosa.

Ok fine admit I'm guilty.

Baju merah akan dibesarkan. Supaya it just sempit(s) or muat(m), tapi tidak akan sekali-kali longgar hihihi..
Cukup merapu untuk hari ini.

Voice message: keje dah siap yeay..!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


No comments:

Post a Comment