Tuesday, September 09, 2008

. : tHings tAt i tReasUre : .

few edited pics of things around me..espeacially in the office n oso in my whole life..

my cubicle in the opis..ana cakap cubicle aku dh mcm muzium..sume mende pun ader..huhuhuhuhu..


ni ialah burung jenjang..dulu aku reti cam ner nk wat tp skang dh x hingat dh..long term memory lost..nih pun en.Shah yg tolong wat kan..sgguh bijak beliau..


twinkle..twinkle little start how i wonder wat u are..besday gift from lin..comey sgguh star nih...senyum jer..


mr.doughlas..tat is his name...comey kn..teddy nih org bagi..skang jd bantal utk aku tdo kat cubicle aku...x der sape ker nk bagi aku bantal ker?? dh la bantal MAS aku aku bg org n org tu x reti2 nk bayo kos penghantaran...time nak..tiap2 ari dok email aku..sggup bayo berape jer x kisah asalkan dapat bantal tu..tp biler dh pos balas email pun lambat..ni pulak nk bayo kos penghantaran..itulah manusia yg x sedar diri..hope hamba Allah tu bace lah blog aku nih..stakat rm10 hinggit utk kos penghantaran pun x kan x leh bayo..aku x kisah sebenarnyer..tp dh dier yg beria-ia nk bayo..sila pegang pada janji ok..bulan pose nih aku harap dier ingat lh dier ader hutang ngan aku..at least say sory to me OK..huh..hampeh punyer manusia (panjang plak aku membebel)..ok next pict..


nih la keyboard aku kat opis..huhuhu dan itu adalah tangan ku..huhuhu sgguh x der keje..


....L.O.V.E is patient, loVe is kiNd..love endures all things..is it?? yg pasti yg aku tau org slalu kate love is blind..hurmm~~ entah lh..


inilah nyawaku..uhuhuhu di opis dan dimana saja..maxis broadband brings the technology to u anytime n anywhere..giler lah..best giler ader mende yg comel nih..even mende nih lh yg mengopak kn duit aku tetiap bulan huhuhu rm118 tu monthly..x pe janji aku puas hati..it's really mobile..


finally..my treasure..jam tu pernah tertinggal kat surau opis..menggelabah aku dibuatnyer..dh la mase tu nk turun KL..sggup aku patah balik amik..kalo ilang mmg nangis lh aku 3 hari 3 mlm..x pun lebih..the ring?? let it be a secret..secret makes the woman beautiful..;) ahaks~~ huhuhu


4 comments:

  1. eleh....aku tau la pasal cincin tu.. jadi, no more secret.....otomatiknye, no secret, no beutiful woman..heheheheh

    yg penting, ko la paling gojes kat satyam nih.hehehhehe

    ReplyDelete
  2. ana -> satakt ko n beberapa org yg tau x terjejas kesantikan n kegojesan aku..huhuhu

    wah blagaks nyer penyataan itu..

    ReplyDelete
  3. hahahaa.. yer yer.. aku pn dh tau.. bole la aku tarik takhta ko tu ltk kat aku lak..

    amacam?

    hahahaa

    ReplyDelete
  4. hahaha..seperti yg aku kate kn..stakat korg berdua n beberapa org lagi tahu..itu tetap x menjejaskan..huhuhu

    nk menang gak tu..degil sgguh..

    ReplyDelete