Tuesday, December 14, 2010

keje..keje..keje...

december have come...
aku hutang banyak entry...gommen neh~ -_-"
..sepatutnye 15hb nih aku last kat project MAS kelana jaya. tapi~~~

nih yang part hangin nih..mase nak announce end billing date x menyempat2..tapi sampai ri nih 14 December aku tak tau lagi my next account/project...semalam aku call deployment manager, name dah dekat2 macam adik doremon..boleh die suh aku carik sendiri dalam portal...eh itu keje kau kan oooo~~ari tu beria kate there are 120 plus plus position available...memang la available tapi suit tak ngan aku?
ok x per...aku bukak lah portal...yer memang banyak post...so aper ko buat manger?? tengok jer post tu? tak reti ker nak forward kat kami yang under u'r management nih kalo aku yang kene manage diri aku sendiri, beik lah aku jadi manager pandai!!
(ayat berbaur geram)

ok itu satu cite...
cite kedua pulak..still pasal keje. kan tajuk tu tulis keje..keje..keje.. =P
nih cite pasal en.ketua...en.ketua aku nih berbangsa asing ala negara yang english nye agak gedix sikit tu...
i only can describe him wif one word currently..GELABAH...
x sangka orang asing yang selalunye cool full of confident boleh gelabah mcm en.ketua.
suasana opis sudah tidak macam dulu lagi huu~~~ teman sekerja sudah menghantar surat cinta..uwaaa~~ tinggal lah aku sob* sob* dah la i'm the only malay in the team..tak kisah sangat lah tu owh tapi lepas nih i'm the youngest yeay!! hahaha sengal!

opis yang dulu macam agak best dah rase macam sekolah menengah siap ade pengetua dan ade ketua pengawas yang suke nak bagitau what time we kene sampai sekolah, what time baru boleh lunch, how to take breakfast, what time baru boleh balik...plus tak boleh main2 semasa bekerja ok...siriyes rase macam sekolah...huuu~~~

i hate working rite now!!!
yang best aku boleh buat part time pemuat turun tegar ^_^ huhuhu habis sume siries aku muat turun Gossip Girl, Chuck, How I met Your Mother, Hawaii-O-Five, America Next Top Model dan the biggest loser wah sungguh full jadual aku.. ^_^

frustration ni termasuk lah temuduga yang gagal ri tu...siriyes rase mcm hampeh!!

tetibe rase nak apply jadi flight attendance...terbang sana sini macam seronok jer kan...huuu~~~
ok tahun depan mari kite apply for flight attandance ^_^

ku ingin terbang tinggi di awan...

voice massage: @_@ biol dah otak nih..huuu~~


No comments:

Post a Comment