Sunday, November 09, 2008

. : wiKenD yaNg buSaN : .



gamba diatas menunjukkan anak aku pun menyokong..bertapa busan nyer wikend nih...huhuhu

semalam (sabtu) x sebosan hari ini..semlm pagi lagi aku dh bgun..start kete g senawang..eh..bukan g umah cik reen-du..tapi aku g umah pak cu aku..anto kan kad kawen pak cik aku..yeay pak cik aku nk kawen dah..akhirnyer kawen jugak beliau..selalu kalo g senawang sure aku tdo sane..tapi smlm ptg aku der appointment ngan dentist pulak kol 2 ptg...maka kol 1.15 aku dh bergegas balik ke putrajaya balik..perjalanan balik saje kuar kut exit nilai..waaa lagi horror jalan nih rupenyer..sume kete berdezuuupppp laju ooo..kat area bandar baru salak tinggi aku langgo spoiler kete yang terjatuh di tgh jalan..x dapat nk elak...pas tu kat area simpang dengkil..nyaris berlaku eksiden depan mate aku..woooo seram aku..sampai aku menjerit dalam kete..bijak beno drive kete itu..memang otak letak kat lutut..

jumpe dentist..sebelum nih power chain aku untuk 3 batang gigi jer..tapi semalam ditambah kepade 5 batang...waaaa sengalnyer mula terase (ni kejadian sekarang).. kali nih aku tuko getah purple pulak...hehehehe seronok pulak men tuko2 warne nih.. pas jupe dentist baru aku berpeluang nk isi perut..lapo oooo...balik aku membuat onar di rumah cik.aniey...hehehe kalo balik umah sure aku busan lagi cepat...pas isya' baru aku balik umah..mate pun dh ala-mengatuk lalu tido terus..padahal baru kol 10 cam tu...

hari ini (ahad)..actually aku dh booking tiket GSC nk tengok jebon..hurmmm tapi macam malas pulak..hurmm sape dh tengok cite ni..sile komen best ke tak...sejak alamanda ader GSC nih..hishhh makin senang aku nk tengok muvie..sume aku amik early bird..hehehehe murah skit n x ramai orang...dekat ngan umah kn..so no prob lh kan..huhuhuhu...nape aku malas nk tengok jebon?? sebab aku tetibe nk tengok MELODi..ala pasal si aBBy vs nOrmah HAkim tu...cian kat abby..kalo laki aku wat cam tu..hishhh memang aku akan jadi larona bobit m'sia (betul ker aku eja name pompuan nih?)..korang kenal x saper?? hahah..gi lah search sendiri eh..maka dengan itu aku pun kebusanan..x tau nk wat per ri nih..anak aku pun aku maleh nk mandikan..tapi beliau dah busuk...brown mandi sendiri boleh x?? mummy maleh la brown.. =D ptg2 skit la brown mandi eh...huhuhuh...

note: mR.AtLanTis sgguh rajin bekerja...wikend pun nk g opis..gambate..caiyok!!


2 comments:

  1. wah.. ni kucing maine coon ni kan?
    berapa u beli??!! i mmg minat gila kat maine coon nih..

    ReplyDelete
  2. hi emilia,
    yup kucing nih ader baka maine coon belah bapak dier..mak dier persian...hurmm i beli mase umo dier 2 bulan harga rm500..
    best maine coon nih sbb badan dier besar...kalo banding mase beli dgn sekarang adalah 3 or 4 kali ganda kot..

    ReplyDelete