Wednesday, November 12, 2008

. : dedicated to Pak Cu's family : .

hurmm..seldomly wrote bout my family exccept my cat..(can it be consider as family??) sure can maaa...

ni adalah family pak cu...
gamba di ambil semasa raya...
pak cu ku nih leh la kate uncle yang terpaling disukaai dikalangan anak buah..(ala cik di pun best gak tp cik di x bace blog so x pe..)so secara automaticnyer mak cu pun massuk account fav jugak lah..huhuhuhu (ini bukan bodek ye)


pak cu, umar n mak cu


sebenarnye nk cite pasal anak pak cu nih..name dier umar..pendek kan..dulu kalo jupe name orang yang pendek2 nih sure aku cakap.."ish malas tul bapak dier nk bagi name.." hahaha yer lah name umar 4 huruf jer..name pak cu dah 12 huruf..tapi x pe..cumel jer name umar tu untuk umar..umar nih pun secara automatik pun menjadi kazen fav kami satu family..sebab dier jer yang masih baby..yang lein dh beso dh..aku terlebih sayang kat umar nih sebab dier lah kazen aku tengok since dier lahir kat spital..walaupun x tengok live proses kelahiran umar..tapi aku menjadi pendengar kepada proses itu..pengalaman yang sungguh excited+takut pun ader gak..

hurm..last wik kan aku g senawang..gi umah pak cu lah..hurmm, sebelum aku balik tu en.umar yang comel nih dok perati aku nk pakai tudung..lalu aku pun pakaikan lah beliau tudung..hohoho..

comelkan beliau..tapi harus di ingat beliau adalah babyboy..not baby gurl



dear kak aino,

you were being mean lah putting your tudung on me. i thought it was ok, but NO! it was not. you could see my hingus running down from my nose. i could tolerate your first attempt. but the second was terrifying. i got scared when you were about to put it on me. it was like a dark cave swallowing me inside.

you said that i almost looked like a girl. and mak thought i was cute.

i didn't like it anyway. i pray that i don't have to go through this experience again.

sincerely, umar


sori umar to be so mean kazen..
u're too cute..can't resist to bully u...hohoho (tunggu lah dier beso abih lah aku nanti)

note:rasenyer..umar memang perlu sorang penjaga badan(read as bodyguard)..sebab beliau sangat cumel..


1 comment:

  1. oh ho..extra famous lah umar.
    hey kena kotak2kan la muka makcu. malu i tau!

    ReplyDelete