Monday, November 17, 2008

. :huRmm ape daLam koTak fiKiran korAng: .

as usuall aku memang x de keje kat opis..
from one to another blog aku akan bace..so macam2 yang aku jupe....
ader satu nih aku sungguh tertarik...so let's share...


korang bace komen2 dibawah nih dah bayangkan how gemuk the person tat are talking about..














aper yang korang fikirkn?? adakah seperti ini???

*******************
***************
***********
*******
***
*


cubaan untuk melukis menggunakan paint..sungguh fail..hua..hua..hua..

sebenarnyer tidak..ini adlah komentar-komentar yang ditujukan kepada gadis dibawah in...



komentar-komentar diatas di tujukan pada Blake Lively..
yang aku rase mempunyai bentuk tubuh yang menjadi impian ramai gadis..
laki pun pasti suke..kan..kan.. =D
for me she have perfect body..nice curve, not skinny n so not fat at all, long leg..wow..

x kan lah nak badan macam orang aneroxic...korang pernah tengok org anorexic mcm mane?? mcm ni ghupernyer...



bloger yang aku suke bace nih panggey derang nih lolipop..sebab kepale derang beso tapi badang alahai kurus kering sampai tulang lutut pun tersembul kuar..giler ker derang nih??

manusia lolipop = sebiji kepala yang besar di atas badan yang kurus macam ranting


note: aku kurus gak tapi aku bukan anorexic..kalo si Posh nih jupe aku sure dier tabik spring kat aku biler tengok aku jadi nage..hahahaha..


4 comments:

  1. hak tuihh kat sape yg kutuk serena aku.

    ReplyDelete
  2. mesti org yang bagi kekomen tu jeles dgn Serena aka Blake Lively tu kan??

    p/s : aku pun kurus juga..

    =(

    ReplyDelete
  3. huii...aku pon imagine org yg gemok gilee sgt2 gemok.. ciss.. kalo mcm serena tu dia ckp peha besar.. peha aku cemane?? waaaa nak nangiss =((

    ReplyDelete
  4. ala..rilex la korang...
    yang komen2 tu giler kot..anggap jer derang nih ongile yang sangat taksub untuk kurus...

    ReplyDelete