Wednesday, April 13, 2011

taggy: 55 Question

hehehe..laju sungguh membuat tag..
jelas lagi nyata saye tak ade idea mahu update blog -_-".. too buzy being a so called project manager cum solution architect cum developer..argghhh all in one.. can i demand the pay for all three positions..instead of earning the lowest income the developer..??

let continue on the 55 question tag by puan.mMoliyana ^_^ giler banyak 55 soklan -_-"

1) Are you really ready for 1-55questions?
♥~ to be honest not at all..hahaha..

2) Was your last ex boyfriend/girlfriend a mistake?-
♥~ yup a mistake for giving him a second chance. -_-"

3) Do you believe in God?
♥~ yes i do.

4) To whom did you last say I love you to?
♥~ en.pencuri hati ku ^_^

6) Have you ever been depressed?
♥~ of course i do. i lost almost 8kg becoz of tat..but now i've gained back 10kg  O_O wuuu~~

7) Have a best friend?
♥~ a bestfriend..?? no i don't. coz i have a LOT(eh same jawapan dengan puan mMoliyana)

8) Are you a boy or girl?
♥~ a lady

9) What song you hear?
♥~ now addicted to Ku Menunggu by na naaaaaa~~

10) How do you want to die?
♥~ dalam iman dan di redhai...insyaAllah...

11) What did you last eat?
♥~ lunchie with couzie irrina at Seoul Garden..happy belated birthday to you my darling.. ^_^

12) Do you play an instrument?
♥~ nope at all -_-"

13) Do you bite your nails?
♥~ a big NO..!!!

14) When was your last physical fight?
♥~ recall..recall maybe wif couzie raffique..tapi tak ingat bile.. budak nakal..!!

15) Tom from MySpace is about to go to jail what’s your first thought?
♥~ Tom sawyer saye kenal..Tom from idea..padan muke masuk jail boleh x..?

17) Ever been in love?
♥~ currently definitely deeply in love ^_^

18) What is your first name?
♥~ kindda adapting to people calling mE Norul ^_^

19) Like reading?
♥~ very much since i was little kid..asked pn.emak how many book i could read in a day..and ho i've skip my meal coz i'm intoooooo the book so the very much.

20) Are you gonna get high later?
♥~ high..?? nah i don't think so. will never be.

21) Do you hate anyone at the moment?
♥~ en.pengurus yang hari terakhirnye hari ini..

22) Do you miss someone?
♥~ en. pencuri hati..hari-hari pun beliau bizi..minggu depan beliau tak der.. -_-" 

23) Twirl or cut your spaghetti?
♥~ Twirl secara gedix boleh x? =D

24) Who is the daughter of the sister of your best friend's uncle?
♥~ bestie... ^_^

26) Have any pets?
♥~ yup darling mr.bRown

27) How exactly are you feeling?
♥~ feeling gooooood already. sebab boss dah balik. tapi kenape mE masih di opis..??

28) Ever ate food in a car while someone is driving?
♥~ definitely a big YES..!! ^_^ pisang goreng..cempedak cream..kuih keria..waahh banyaknye 0.O 

29) Have you ever started a rumor?
♥~ yup...tapi tak ingat la pulak..

30) Are Barbie & Ken bad influences on people?
♥~ erk..i'm a girl but i'm not influence by those unliving creatures.. =P i'm naturally tall, slim n pwettyy (ok boleh muntah sekarang)

31) Do you regret anything from your past?
♥~ not to say regret..but the past is who i'm today. ^_^

32) What are you wearing right now?
♥~ office wear..pants, turquoise shirt, white jacket, black n white shawl n heals..

33) Do you want to have kids?
♥~ yes i do..a pair would be just nice ^_^

34) Ever kissed somebody that name starts with a D?
♥~ hurmm Dalia Daud..kiss her cheeks la.. =P

35) Do you type fast?
♥~ nope.. =P

36) Do you have piercings?
♥~ yup for my earing..

37) Want any more?
♥~ naahh.. it's enuf.

38) Can you spell well?
♥~ i'm bad in spelling but i can spell W.E.L.L very well..

39) Do you miss your past?
♥~ nah..wat for..?? i'm now in the present..

40) What are you craving right now?
♥~ i'm too full to think about fud -_-" hihihi

42) Own a cell phone?
♥~ of coz.. it's a must while i'm at work..

43) What was your last birthday wish?
♥~ free from the darkness era.. and i'm free now..

44) Does somebody love you?
♥~ hope he do..if not wat can i say more.. ceh pasrah jer bunyi kan..hehehe but yes i could say he do love mE so much.. =)

45) What is your favorite color/s?
♥~ white, pink, black...

46) So are you liking this survey?
♥~ banyak tanye betul...kire beik mE masih menjawab dengan sabar..wuhuhuhu~~

47) Is it too personal?
♥~ not at all..

48) Do you have trust issues?
♥~ i have insecure issue. but i handle it quite well by myself.

49) Who was the last person you kissed?
♥~ selambe tak kalo cakap en.pencuri hati =P (flying kiss pun consider kiss kan)

50) Do you have a good relationship with your parents?
♥~ yup i do.

51) Have you ever walked under the rain?
♥~ i'm enjoying it... ^_^

52) Do you think you’re a good person?
♥~ not really.. =D ngee~~ consider myself as 'nakal' better.

53) Do you believe on trials?
♥~ trials..?? not to much of it please.

54) Do you take showers?
♥~ i'm at work already..of coz i do..

55) What is bothering you?
♥~ bile soklan nih nak abis..and its finally does...yeay..!!!

dah mari kite balik dan berjimba en.pencuri hati senyap sunyi..hurmm~~ let's hang out wif bestie you better be fast before i make plans ok dear..

voice message: now i'm considering myself as a project manager. huh those mat saleh are not good as the claimed they are =P at last i'm the one who fixing you mess alone..

No comments:

Post a Comment