Thursday, July 22, 2010

siapakah yang menghidupkan kipas itu??


entri mistik pertama dari aku~~

kipas kat atas nih adalah kipas depan cubicle aku..
semalam mase kat surau, aku berbual dengan sorang akak nih,

akak: aino petang2 kipas kat depan tu selalu memang tutup kan sebelum balik..
aku: ha ah..nape kak?
akak: sape yang bukak kipas tu pagi2?

well itu persoalannye..siape yang menghidupkan kipas itu di pagi hari?
ader sorang brother nih memang selalu sampai awal...di er kate die sampai memang kipas nih dah terpasang..
woooohooo~~
tetibe neik bulu roma aku..aku penah jer stay kat opis nih sampai midnite tobat pas nih x mo dah..
mase stay tu x tau cite boleh la nak kate x der ape2..haaa hamik kau~~ terbaik punyer story. dah la kipas nih depan mate aku. mula la terbayang ader mate2 yang memandang aku setiap masa T_T tsk* tsk* seram ooo

kot-kot lah makhluk tu tengah bace entri aku tulis nih..alahai~~
ko duduk jer kipas tu eh, jangan lah nak ikut aku balik ke hape eh...
kalo ko panas ko on kan jer kipas tu x per..aku x kisah aku der bawak sweater nih..huuu~~

seram~~
jom tengok Mantra jom T_T

voice massage: teringat cerita wishing stairs...lagu dalam cerita tu memang terbaik!!


No comments:

Post a Comment