Tuesday, May 18, 2010

innocent attitude again~~

tadi semamse nak solat Asar...

terdengar perbualan akak di opis nih..
(dialog adalah rekaan sendiri tapi maksudnyer lebih kurang lah)

    akak1: ari tu anak aku alik sekolah tibe kate 'mak abang x mo kawen'
    akak2: loh kenaper tibe?
    akak1: aku tayer lah 'kenape abang x mo kawen'?
               abang jawab:
                "nanti kene masuk keluarga lain.abang x nak pisah   dengan mama"
                 aku kate lah..ok..ok..abang x yah kawen lagi..jangan tinggalkan mama..
    akak2: dah akhil baligh belum nih? nampak sangat belum..huhuhuhu

aku yang dengar pun rase nak gelak..budak-budak zaman sekarang kan...macam aku cakp dulu i wonder aper yang derang fikirkan bile tengok tv cite drama melayu sume tu..cumel jer..


pesanan suara: -tiada-


No comments:

Post a Comment