Sunday, May 23, 2010

happy BestDay to me~~

17.05.2010

the day wen i was born 26years back..

actually aku lahir on 17th May 1984...tapi sebab aku lahir kat umah, mase tu pn.emak memang nak lahirkan anak kat rumah xtau lah kenape both aku ngan bang aku memang dilahirkan kat rumah..agaknyer sebab nih lah aku jadi x suke duk rumah kot hahaha..alasan suke merayap ^_^

tapi disebabkan lahir kat rumah, en.abah lambat daftarkan kelahiran aku..on 20th baru terkedek2 nak daftar..
akibatnyer dalam surat beranak tercatat lah 20 Mei 1984 sebagai tarikh lahir aku nih...ish sabo jer lah..
dan sudahnyer sampai sekarang aku konpius nak bagitau orang tarikh lahir aku..yer lah pn.emak n en.abah memang x ngaku aku lahir on 20th..derang wish on 17th..tapi kawan2 kate 'arghh kiteorg kenal ko dengan tarikh lahir 20th so kiteorg akan wish on 20th'
doinkss~~

so yang bagusnyer aku x pernah clash either nk celebrate family or wif friends ^_^
sambut both tarikh senang..huhuhu~~

so tis year celebration on 17th..the special sumone treat me dinner @ SOULed OUT hartamas..wat a cozy place to hav dinner..candle lite dinner lagi u, i loike~~
the crew even sang the birthday song for me..n i have to wear the hat..hat wif horn..ala aper name puak yang lawan nage dalam  How to Train u'r Dragon..derang kan kene pakai hat yang bertanduk tu..huu~~
i'm so overwhelmed on that day... ~^_^~

"we do not remember days, but we remember MOMENTS"


'SOULed OUT specialties sake san pizza..yummy '

to the special sumone..thanks for the dinner..
x sangke u really wanna treat me here for my bDay..i enjoy the Moment very much..

voice massage: confused


No comments:

Post a Comment