Saturday, May 29, 2010

back 2 Kluang~~

last time balik Kluang (1st May 2010 - 2nd May 2010) ~~
berjaya mengkopak poket sendiri..


4 bijik novel..2 malay, 2 english..
yang malay dah abis dah, yang english ntah biler nak abis nih..

pompuan..x sah kalo x beli kein..
nih untuk raye tahun nih..2 pasang cukup lah..kaler oren tu utk lining bukan utk baju..


xtvt wajib..treat for the anak tekak =D ngeee~~
kali nih sempena birthday daddy..makan nasi baryani kat batu pahat
i'm not a fans of nasi baryani actually tp kalo yg kat the palace aku layan pulak..huhuhu


kali nih punyer balik Kluang (28th May 2010 - 30th May 2010)

balik dengan my brother n my SIL..bertolak dr putrajaya around 11.30pm
actully aku dah ngantuk tahap gaban dah mase nih..huuu~~
drive sampai melaka..have to find caffeine jugak untuk menyegarkan mate sebelum aku masuk bawah divider jalan kan.. =D
around 2.30 bru sampai umah..dalam rase dh ngantuk giler tu..still x leh tido till lepas subuh baru boleh tido..
dan hasilnyer aku bgun pagi menjadi bangun petang kol 3.30pm bngun untuk mandi n solat...then tido balik sampai kol 6.00pm bgun utk asar..memang mabuk tido...huhuhu
malam gi umah mak long jalan2..balik tido kejap..kol 3pg bgun carik makanan..then x leh tido lagi till subuh...
ish aper nk jadi nih??

so ari nih..(29th May 2010)..
masih lagi mood tido..bgun hari nih adalah sama seperti semalam kol 3.00pm wakakaka..
maka xtvt cuti kali nih adalah TIDOR

image source form gugle
nih lah keje aku...sepanjang cuti
voice massage: macam lame jer telipon aku dah x berbunyi..huuu~~ nanti bunyi balik lah tu


No comments:

Post a Comment