Friday, February 06, 2009

>:: aWard 2nd rule no3 ::<

boleh x buat cam nih?? hehehehe

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

yer lh memandangkan cik reen nih nak tau sangat..meh aku bgtau..

1. anak pompuan pade en.abah n pn.emak, akak pade encik2 adik, dan adik pade encik abang..

2. saya sangat suke warne pink skang nih..dulu saya suke putih..tapi saya masih suke warne putih...jadi saya suke warne pink n putih =D

3. mummy to mr.brown..saya x lahirkan mr.brown, tapi brown yang lahir dalam hidup saya dengan mengempiskan poket saya..semakin besar mr.brown nih, makin macam2 keperluan beliau yang berjaya mengempiskan poket saya..tapi saya masih sayang sangat kat mr.brown..

4. bercita-cita tinggi untuk menggemukkan badan..tapi hasil nyer sangat mengecewakan maintain jer 45kg-46kg..bile nak cecah 50 nih?? doctor kate it's ok sebab frame badan saya memang kecik..jadi saya boleh makan banyak tanpa rasa bersalah..yeayy sile balnje saya makan..

5. look macam obidient girl..tapi saya lah pemberontak dalam diam di dalam family saya... =D , saya x suke nak bising2 tapi bile saya diam adalah lebih bahaya dari saya bising..

6. bila saya marah saya akan diam..bila saya heppi saya akan bising..tapi saya akan marah bila saya heppi orang suh saya diam..mane ader orang heppi diam..

7. saya tak suke bagi 2nd chance pada orang..tapi itu x bermakna saya x maafkan orang itu..wat happen it happen..but the memory will always remains in my mind..

8. dulu saya sangat suka membaca..sekarang pun masih suka..dulu saya rajin beli buku untuk dibaca..sekarang, saya malas nak beli buku..saya nak beli komik conan, tapi nape siri 60 x ade2 sampai sekarang???..

9. saya pernah digantung sekolah selama 1 minggu semasa minggu pekse SPM 8 tahun lalu..nape saya nakal sangat?? ish..ish..

10. saya masih belum mendaftar sebagai pemilih..bile next election eh?? hahaha kesimpulannye, saya bukan rakyat yang bertanggungjawab..maafkan saya negara..

note: diatas adalah fakta..belive or not..


1 comment:

  1. berat ainoor 45 kg? berat la jugak rupenye. ade org berat 35 je, hehe..

    btw, berat kamu sekarang ialah berat idaman ku~~

    ReplyDelete