Friday, February 06, 2009

>:: aWarD 2nd ::<

yeaaayyy award time...
kali nih award diberi oleh cik reebellerina...
the rules..

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.



---yup done

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

--- again, award nih di beri oleh cik reebellerina

erm rules kate link / cerite kan..aku nak link jer..maleh nak cite2 nih..hehehe tapi yang pastinye aku x sangke la pulak family aku kenal ngan family reen nih rupenyer..kecik jer dooonia nih kan reen..hurrmmm tu jer lh citernyer..

next rule..

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
next is you..ok you over there..and you oso..and you (x10) dh cukup x? aku tau nnt sume satu kampeni xxx nih pun akan dapat award nih..pas tu penat aku nak bace mende yang same..hahahaha sesungguhnyer aku tengah malas nak hapdate..cite korea ini adalah sangat menarik.. =D mari tengok movie kawan2...

note: aku tau aku kiut..hahaha


1 comment: