Monday, February 09, 2009

>:: iS iT mE?? ::<

minggu lepas mase cuti CNY aku telah pulang ke rumah ku di Kluang..
jadi, dikesempatan itu aku pun menyelongkarlah segale kotak2 yang ader di dalam bilik..maka berlaku lah satu penemuan objek-objek yang mengimbau nostalgia..
padahal aku tak ingat ape2 pun lagi mase nih..ader jugak gamba2 pacar lame tapi tak kan aku nak expose kat sini kan..sat nih ader aku kene serang ngan bini orang..hahaha tak pun ader kene tampo laju2 ngan mr.AtLanTiS..hohohoho *pangg* adeh sakit lah..gelak pun kene tampo..gilr garang..

gambo nih mase umo aku belum cukup setahun kot..
tengok gambo nih wat aku rase macam tengok alien pun ader gak.. boleh x kutuk gambo sendiri pale botak mate bulat..ish..ish..ish..



nih pulak gambo aku bersama en.abang..bertapa aku tidak rela dipeluk..ko nih busuk la sopi..huhuhuhu..nasib aku kecik lagi mase tu..kalo beso dah sure ko kene flying kick..mase nih dah masuk setahun kot..dah leh jalan dah..



gambo nih pulak tak tau aku tgh wat ape mase tu..layan kan ajer lah..



tengok gambo nih..baru aku rase ader muke aku yang dah beso skang nih..magic kan..ilang terus iras-iras anak alien..hahahaha..kakak yang kat sebelah aku nih name nyer kak ida..pn.emak aku pun tak tau akak ih kat mane skang..dah kawen dah kot, pas tu mesti dier doa banyak2 anak dier tak nakal macam aku..aku nakal ker?? kan muke innocent jer tu, mane der nakal kan kak ida...(sesungguhnyer itu adalah pembohongan)



note: muke budak kecik memang innocent kan..kalo tak caye tengok muke cik areknee dalam gambo..hohoho sowi areknee..


2 comments:

  1. apekah mksd note ko tu? adekah ko teringin tgk muka aku kecik2 gk? ala muka skang ngan dulu cmtu gk xde beza, aku kan innocent? hahahahaha

    ReplyDelete
  2. innocent ke.. ciss. hehe.. aku tade pic time baby la. mesti aku pon cam alien ek. huhu~

    ReplyDelete