Tuesday, August 19, 2008

. : cuAk+BosaN=haNgin : .

tgh hari=cuak
ri nih aku der discussion wit team from Brisbane,Australia..aku set kn time kol 1.00pm Malaysia time = 3.00pm Aus time..nk tggu kol 1 tu, punyer lh berdebar n cuak beb...it's my 1st time deal directly wif the person..before nih mesti ade one lateral..tp tis time we (me n shu)directly deal wif mr.prAnav...

hasil discussion?? waaa from wat i heard, si pRanav nih mcm x convince enuf jer wif our ability..tp mmg requirement dier tggi pong which aku pun x berani nk cakap sanggup buat..waaa..tp kalo der rezeki leh g Australia tu...sape x nak beb..biler lagi..tp ape2 pun aku serahkan pada yg Esa.. =D

petang=bosaNNN!!
petang..sekali lagi ade review pasal webinar yg buat pale n mate aku berpinar2 lagi ri nih..kelam-kabut aku updatekn slide..sekali x jadi da...team lein present, pas tu terus end session...sabo jer lh..kalo x buang mase aku x leh ker?????penat turun neik tau x???

b4 balik...aku berguru menyetelkan rubic cube..tis lately kami mmg suke lh ngadap rubic cube tu..hohoho..dan ri nih aku berjaya yeaaaa..tp dgn bantuan guru lh.. =D

ni lh rupe rubic cube..tp bukan yg nih yg aku dok pusing2 ngan ana


mlm = hangin
hohohoho..nape aku gelak?? bukan aku tgh hangin ker?? yea mmg ku hangin..aku ri nih berniat utk berkongsi cerita dgn sorang hamba Allah nih..tp sekali dier x nk denga..penat..hmmm..yer aku paham ko mmg penat bekerja seharian..tp aku keja jugak..tp i'm a gud listener tau..penat ker..bosan ker..sure aku akan denga je pe org nk cite..tp biler aku nk cite aku hope the same oso la..hmmm biler jupe org yg mcm nih yg wat aku rase mcm one way communication nih..hissshhhh geram sgguh rasa hati..lantak aku maleh dh nk cite ape2 dgn org mcm nih...lepas nih jgn tanyer nape aku diam ok...huh lantak ko..

utk mengurangkn rasa hangin...aku pun layan la bace blog2 org lein mcm mr.Manager n grEen ApplE..wat call kat mak abah aku yg di cintai..muah..muah... =D next wik anak kesayangan mu akan pulang..yeaaaa..to mR.BroWn..kene lh duduk umah bapak angkat mu..sbb mummy mu akn bercuti agak lame..yeaaaaaa =D

pas nih nk wat per pulak?? layan muvie..pas tu pe lg titon la...zzzzzzzZZZZzzzzz

xoxo..nite to all..


No comments:

Post a Comment