Wednesday, December 31, 2008

.:tAgG tiMe -_-:.

it's postpone again... (flight to bangalore)
next date is on the 9th January 2009..hurmmm
tutup cite flight meh kite buat tag..yang meng'tag' adalah bakal papa mus..

**** THE TAG ****

Tajuknya 16 perkara rawak.

Syarat dan peraturan:

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

******************

1. saya adalah kurus..tetapi saya adalah sangat suke makan.. =D

2. selain membela seekor kucing bernama brown, saya juga membela naga didalam perut..sebab itu saya suke makan.. =D

3. pn.emak tidak memberi galakan untuk saya menggemukkan badan menggunakan bantuan ubat2 ubatan..beliau adalah sangat suke melihat saya cekeding a.k.a cekudut..menurut kata alang cousin saya yang berusia 6 tahaun..'gemuk tu memalukan'

4. saya malas pergi opis..tapi hari2 saya adalah antara orang yang sampai awal di carpark kampeni xxx ini.. (nampak sangat nak parking lam bangunan)

5. saya suka warne putih lebih dari warna pink..tapi barang2 saya banyak yang warne pink..kenaper eh??

6. saya mempunyai sebatang gigi taring yang sungguh malu untuk tumbuh..mungkinkah en.fang itew akan dipaksa untuk keluar?? kite tunggu nanti okay..

7. perkara ini sungguh malu..saya suke kentutkan en.Brown hahaha..suke tengok muke en.brown yang musykil iteww...aaa malunyer saya...

8. genre cite fav saya adalah cite seram..sume cite hantu pun saya nak tengok..tapi tiap kali tengok sure nak tutup muke ngan tapak tangan..itew namanya budget berani..

9. saya sangat sayangkan kucing..boleh menitis air mata kalo nampak kucing yang kene langar kat tepi jalan..sedey ooo..macam mana lah hidup saya tanpa mr.BrowN?? first thing yang saya fikir biler kene gi india adalah..'how bout my darling brown??' nasib baik mr.brown mempunyai gOd moTher huhuhu..tenkiu didi aka dalia daud..

10. saya akan pening pale jika pergi shopping..sebab saya lapar biler jalan banyak..maka..adalah wajib untuk isi perut sebelum bershopping..

11. mengapa tag ini sungguh panjang..saya mula terasa bosan..

12. saya sangat suke meng'iron' baju..sume baju pun nak di'iron'..tapi sekarang kurang sikit dat tabiat nih..sebab iron berada di bilik bibik..saya jadi malas..

13. masih bujang..tapi saya adalah mummy kepada mr.bRown yang cumel..

14. sangat suke maskanan italian..dan sangat eager untuk blajo..tapi masakan malaysia saya fail..huuuuuuu..sungguh lupe daratan..

15. seorang manusia....tapi memngalami rabun ayam..huuuu

16. terima kasih kerana setia membaca...

untuk memjabab tag ini seterusnya..saya mempersilakan pn.ana bakal hotzz mama, cik areKnee, dan cik kiki..

note: cukup lah sampai sini..malas nak note2..


No comments:

Post a Comment