Monday, December 01, 2008

. :kAwAn yG SAdistiC: .

have u guy ever meet wif a friend who never stop complaining bout themself..like she's the most unlucky human being...

sungguh sadistic kawan itew..

well i've met a few of them tru my 24 years old of life...they might come in different version of sadistic..one with a fery sadis story...one with a sadis story but they seem to be proud of it..hurmm weird rite...

kawan 1..
she seem to have all those luxury thing..aku yang anak sorg pompuan n adik beradik x ramai nih pun parents aku x mo belikan aku barang2 itew..huuuu tapi dier sume ader..all the branded shoes lah..bag lah..tapi mase nih zaman skewl we don't talk bout guess yet hokay..huhuhu aku pun lupe brand ape yag yg kawan aku nih dok gebang dulu..tapi biler kiteorg g umah dier..hurmm x macam family senang pun..senang cite, dari beli barang branded beik duit tu simpan untuk makan..

kawan 2..
lebih kurang mcm kawan 1..tapi mase nih aku duk asrama..so dier leh gebang sume mende lah..sbb masing2 pun baru kenal each other..yang best tu leh lah gebang pasal boyfriend..kate laki nih minat dier lah..laki tu minat dier lah..aku yang bab2 lelaki nih mmg x masuk kamus mmg dengo jer lh kan..pas tu dok citer mase zaman dier lum masuk asrama dier lah yg paling otai kat skola lame..dok bangge cite pernah isap rokok lah, fly lah..ntah ape2 lah..wat jahat pun nak bangge...aku wat jahat opps bukan jahat nakal, diam jer takut oo kalo pn.emak tau..mati aku kene sembelih kang..tapi last2 kawan aku nih kantoi gak after skewl..abis sume rahsia pecah..segala boyfriend..sumenyer dusta belaka..tapi aku memang mengamalkan memaafkan segala salah silap org selagi org itu x menggangu urusan hidup aku..dier setakat tipu aku jer kan..x wat ape pun..maafkan jer lh..

kawan 3..
paling sadis..dan juga paling pelik..agenda hidupnyer mmg sungguh thrill..mcm2 version cite aku dengo..ish..aku x sanggup nk cite kat sini sbnrnyer..aku just leh doakan one day she'll back to the rite path..aku x kisah dier gebang sume kawan2, sebab dier hanye tipu, x datang ape2 masalah kat aku..tapi tolong jangan ganggu hidup aku sudah..ko cite, aku dengo..n dengo n terus dengo...i'm a gud listener...jangan ko goda mR.AtLanTiS aku sudah, ader aku sula ko terus..kalo ko bangge dengan kesantikkan mat saleh yg dipinjanmkan kat ko kononnye (aku tengok bese jer) fine aku terime..kalo ko bangge menceritakan segala dosa yg ko dh lakukan aku fine wif it..tapi aku harap one day ko sedar yang ape ko buat nih totally wrong..n wrong...kembalilah kepada Nya..

ni lah antara kawan2 aku yang sadistic..hurm sungguh x paham..ramai lagi yang aku pernah jupe..tapi x kan nk reveal sume kot..huhuhuhu aku nih mmg seorg observer, aku akan kawan n observe orang just for fun..mostly aku mmg dah leh bace lah perangai kawan2 aku nih so easier for me to mingle around..tapi aku x kan biar org predict aku pulak..huhuhu mcmbest jer pulak kan..ishh juh dah aku merepek..till then lah..

note: to all my friend i really tresure u guys in my life..wif u guys i learn a lot being me..wif all the kekurangan n kelebihan..wif u guys i mange to face the world..u guys really cherish my entire life wif so much color...


2 comments:

  1. nape la ko leh jmpe org2 sadis cmtu.uhuk.simpati.

    ReplyDelete
  2. cik pest-> tu lah..ni baru 3 org..ramai jer lagi..pelik aku..dan mereka sangat suke berkawan dgn aku..mesti sbb aku jenis melayan jer kan..aku x sampai hati sebenarnyer..sebab nnt derang bertambah lah dosa sbb dok asyik ngan tipu aku..huuuu sedey...

    ReplyDelete