Saturday, October 25, 2008

jUst aN upDate....

wah utk pertama kalinyer title aku tanpa tanda -->'.::.'
mengapakah?? x der ape2 saje jer..skang aku kat seremban..beselh stakat seremban-putrajaya balik hari2 pun boleh..wah kalo macam nih boleh la aku nk duk umah mak aku kat senawang nih..boleh gak kalo rase2 gatal nk kawen dh der umah nk duduk tanpa perlu bayo sewa..erk boleh ker pn emak??? ala ..aino nih sorang jer anak popuan emak kn...(alasan wajib aku bile mintak sesuatu)

aper aku buat kat seremban??

hurmm...yang penting nyer aku nk jupe en.abah dan pn.emah esok, mereka datang seremban so x payahlah aku balik ke kluang untuk bulan nih...huhuhu save duit...(eleh kalo balik pun besenyer tiket balik kluang jer beli sendiri, balik KL en.abah belikan, neik kete jgn harap...hohohooho)...well kali nih aku balik mengejut lh jugak, plan nk balik esok, tapi pagi tadi tetibe dapat call, mak ndak nk balik bahau, en.adik aku (haziem) dan cik.sepupu (nana) tinggal, x ikut..so tugas aku untuk menemankan mereka di rumah malam nih..beiklah...dan seperti bese keje aku makan...makan..dan makan...umah mak ndak aku bnyk stok makanan.. =D untuk kali nih jugak aku angkut en.brown bersama2...biasanyer mR.aTlanTiS yang akan tolong jagekan..tapi beliau ader hal pulak..jadi, aku angkut jer en.bRown bersama2..

best part of tis entri bagi aku lh kan..(kalo korang rase x best ade kait mengait ngan aku ker??)aku tgh feel2 gune laptop bersaiz 10 inci lebar (acer aspire one, milik pak ndak)..agak penin sebab saiz skrin kecik so tulisan sume jadi kecik..tapi macam seronot plak.. =D nih yang x sabo nak angkat laptop lenovo nih..cepat lah mR.aTlanTis bawak aku nih g loWyaT..keputusan telah dibuat, aku akan ambik warne pink..nR.aTlanTiS juga telah bersetuju..yeayyy...

hurmm...sebelum aku terlupe...

aku mengucapkan HAPPY DEEPAVALI to all indian who reads tis blog.. =D dan selamat bercuti kepada yang lain..


No comments:

Post a Comment