Friday, March 05, 2010

Aino™

TADA!! my Aino

 
 gambar dari: web cam laptop mE™

dulu mE™ letak google souce punyer gambar jer kan..ni  mE™ letak sendiri punyer..
well orang kate phone nih x canggih..lantak korang lah nak kate aper pun yang penting phone nih name dier Aino..sbb with the same amount of many (boleh tak, nak taip money jadi many) boleh beli BB yang sungguh in sekarang nih..tp BB punyer camera baru 3MP tis Aino 8MP tau plus it in HD mode wink* wink* senang nak snap gambo walau dimana ku berada..

owh nak tgok sample gamba dari Aino..

gamba fud adalah wajib..nommm..nommm..
 

then vain sensorang..tetibe terase mE™ berisi (gemuk adalah extreme for mE™)
 

beiklah biler dah ader phone baru, mestilah kene memprotect kan henpon tersebut..time to carik the baju for the fon..mase mule2 tu hanye pakai baju lame jer..baju yang pink tapi dah longot korang tau aper itu longot? boruk pulak mE™ tgok ejaan longot nih..huhuhu

gambar bju a.k.a sarung fon yang longot itu
warne pink tu dh cantek dah..tp kalo tgok dr jarak dekat sure korang nk pegang pun fikir 100x..hohoho



beg baru..pepel kaler pulak..GOLLA lagi tu, tapi GOLLA tipu jer lah hehehe
tapi kan biler ader beg fon nih, nak bawak purse pun mE™ jadi malas segale male kad dan duit letak dalam beg nih jugak, senang sekali bawak jer..huhuhu..

note: nak tau aper mak ne S kat rantai phone tu? boleh jadi Aino S;
a. for Saiful
b.for Sayang
c. for Syafiq
 sume pun boleh lah..yang penti i loike it..bling* bling* lagi tu...sukeee sangat...





Thursday, March 04, 2010

mandi Time!!!

CAK!!

  

hmm for those yang x kenal lagi, tis is mR.brown.. ^_^
ok agak pelik sebab kucheng boleh duduk diam dalam baldi yang penuh air
at first mE™ pun x sangke tat tis boy so behave..

 tis was the first attempt mandikan brown dalam baldi
(24.01.10)

ok for those yang minat kucheng and want to know how mE™ make it (make him behave wif water)

mase mule2 bela brown mE™ dah ajar dier mandi once a week..almost every wiken little brown nih kene mandi..by tat time mandi dengan air panas (penting untuk x bagi kucheng terkejut) lepas mandi kene blow dry (till now brown still can't addapt wif the dryer sound hurmm~~)

biler dier dah biaser dengan air boleh lah selang seli dengan air sejuk..maybe time bilas kasi jirus dengan air sejuk..tengok how they respond. Brown x der hal air sejuk mahupun air panas..tapi kalo nk rendam dalam baldi mE™ prefer air panas jugak sebab bulu kuceng kan ader lapisan minyak, so biler gune air panas sennang sikit nak hilangkan minyak2 tu..

so biler kuchengs dah biaser dengan air, no problem anymore..for your information brown mandi gune shower heater tau..tat's means dier x takut pun dengan bunyi shower tu..tis really tells practice make it perfect!!

untill today mR.brown memang x der masalah untuk dibawa masuk dalam bilik air..siap boleh willingly walk into the bathroom lagi hahaha..(sumtime i do wonder is there any problem wif my darling nih)

note: mR.brown mummy love u so much!!


Sunday, February 14, 2010

taGgy time ^_^


it hav been a while since my last tag..(ader jer kene tag tp mE™ x buat..so sowiiiee)
tis time was a tag by my former schoolmate..

TAG #1
1. Adakah anda rasa anda hot?
♥ lately i feel really..really hawt..x bleh blah betul ke'hawt'an nyer..

2.Upload gambar kegemaran anda.

my best friend wedding
credit to zafiq


3.Cerita pasal gambar?
♥ kawan baik ku kawen..suke tgok gamba nih..yer lah di snap oleh photog hebat lah katekan..

4.Bila kali terakhir anda makan pizza?
♥ last nite wif my family..dominos the best pizza in town..i loike nomm~~ nomm~~

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
♥stacy - pakai buang (tengah dengar radio mase nih)

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
♥ listening to my Fav radio station Hot FM tru my Aino™

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
♥ Aino, Eno, nOnOe, Hunnny (long time ago *_^)..prefer people call be by Aino ^_^

8. Tag lagi 6 orang.
1)t-ha
2)ana
3)puan Nad
4)mak uMar
5)irrina
6)izzati

9. Siapakah orang No.1 pada anda?
♥ classmate mase zaman dolu2..sek rendah ermm sek menengah kite satu kelas ker eh?? ilang ingatan sudah

10.Kata sesuatu mengenai orang no.5.
♥ my beloved cousin..hurmm tetibe rasde rindu pulak..awat lah hang juh sangat blajo..

11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
 ♥ mempunyai hubungan dengan seekor gajah ^_^

12. Bagaimana pula orang no. 4?
♥ mak kepada uMar budak bajet..tapi umar adalah sangat bijak dan cumel

13. Pesanan kepada orang no.6?
♥ cepat lah kawen weh..aku tau ko dh gata nk kawen kui..kui..kui..

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?
♥ seorang mamalia (mama kepada baby bernama Alia)

**************************************

TAG #2

A. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi tag ini.

nasib suh bagi 5 jer..x tarat nak taip banyak2..

♥Ammo♥ (aci tak kalo mE™ copy paste jer? ^_^)

•Ammo....................blom kawen lagi. haha. jgn tanye dier bile dier nak kawen. haha
•slalu kne tahan ngn JPJ tym roadblock sbb diorg ingat dier underage. huhu
•hurmm  x boleh hidup kat negeri laen. dier sangat sayang KL sbb sdier suke shopping! haha
•anak pertame...walaupun org slalu kate dier anak bongsu...huhu
•dier sangat suke nak dress up mcm org yg umur cam dier. huuuu T_T

B. Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima TAG seterusnya.

•tak suke makan nasi selain nasi lemak..hohoho
•sangat bercita2 untuk mencecahkan berat badan sendiri kepada 50kg (1kg more to go)
•teruja dengan barangan yang gunakan name Aino (baru berjaya memiliki Sony Ericsson Aino™)
•sangat malas untuk drive...how i wish i hav a driver ^_^
•sekarang ini saya seorang penganggur tsk* tsk* T_T


C. Nyatakan hobi diri sendiri.

•melayan karenah anak buluku yang gebu..aka mR.bRown ^_^

D. 5 penerima TAG seterusnya:

nak bg 6 jugak hahaha :))

1)t-ha
2)ana
3)puan Nad
4)mak uMar
5)irrina
6)izzati


Saturday, February 13, 2010

2nd chance~~

hav gave anyone a second chance??
image source from mr.google

mE™ is a type who is hardly wanna give other a second chance..hardly to give my trust to other once it was been broken..however i'm a forgiven one =D

in friendship and relationship almost in both mE™ hardly gave anyone the second chance..however it would be easy to forgive.
bukan lah mE™ nih keras hati sangat..tapi sebab insecure..thing gonna happen again and again and again..
sekali terkene lesson learn, dua kali terkene it stupid ok but kalo 3  kali aku consider as the brain is total damage..LOL
once mE™ pernah jer terkene degan one of my best buddy during my secondary years, lepas that incident mE™ macam baling batu (peribahasa org s'wak) jugak lah dengan kawan itu..tapi as time goes by thing getting forgoten and forgiven..mE™ masih boleh senyum biler jumpe tat person, tapi untuk rapat balik macam dulu it a BIG NO! ukup lah sekali tat person make my life miserable.
same goes in my relationship..cinta giler itu adalah pada permulaan tapi when thing got dirty wen u start saying words tat shud't be said, it hurt..hurt a lot..but mE™ jenis yang boleh be friend wif all the exes no problem at all..but to accept them back as my lover it hard and not easy to mE™. mE™ might look kindda bubbly, happy go luck n friendly, but i'm a person who kept my feeling to myself. once i'm being hurt it gonna take ages to forget.

and now..giving an ex a second chance. never in my life doing such thing. it make mE™ started to think, is it the wise thing to do? am I gonna regret it sooner or later? is he gonna change like forever? will he be the same old person tat i know before? only HIM know the answer. well doubts is kinda always want to follow mE™ where ever i go sigh~~


note: my aunty once told mE™ that my love isn't that deep..how am I supposed to make it deep if there are always question everywhere..orang kate cinta itu buta dan membutakan..but for me love is so divine.  creating a serene atmosphere around those who ere in love. there are no such thing love make one suffer.